A játékgyártó Hasbro a vártnál is jobb eredményeket közölt a Jurassic World dinoszauruszainak és a Play-Doh játékoknak köszönhetően.

A Hasbro jól döntött, amikor olyan filmeket támogatott, mint a Jurassic World, a Marvel vagy a Star Wars, ezenkívül a Play-Doh eladásai 25 százalékkal növelték a nettó profitját 41,8 millió dollárra a második negyedévben – írja a BBC.

A részvények eddig 6 százalékkal értek többet, mint az előző évben. A vállalat értéke majdnem 10 milliárd dollár (6,4 milliárd font), ami azt jelenti, hogy a Hasbro értéke jóval több, mint a rivális Mattel’s 8,1 milliárd dolláros piaci tőkeértéke.

A Hasbro Star Wars játékai a Star Wars 7 – Az ébredő Erő bemutatójára készülnek el. A Piper Jaffray elemzője, Stephanie Wissink elmondta, hogy az új Star Wars kollekcióval, illetve a Walt Disneyvel korábban megkötött egyezségével, miszerint a következő év hercegnő karaktereit fogja tervezni, a Hasbro öt éven belül túl fog tenni a Mattel’s-ön.

A Hasbro szerint jól pozicionálták az év hátralévő részét. Deborah Thomas pénzügyi vezető elmondta: „A második negyedévi eredményeink számos kihívással rendelkeznek, beleértve egy jelentősen negatív deviza befolyást és az évről évre erősödő versenyt a többi márkával. Még ezekkel a kihívásokkal is sikerült 2015 második negyedévét és az év első felét jól zárnunk.”