
Az okostelefon tulajdonosok több mint harmada használta már az eszközét mobilvásárlásra, de a hagyományos online fizetési megoldásokat nehézkesnek tartják. Erre ad választ a Bookline együttműködése a Simple alkalmazással.
Jelentősen többen használnak okostelefont internetezésre, mint asztali gépet, de az online fizetést sok esetben túl körülményesnek találják a magyarok ahhoz, hogy a telefonon keresztül intézzék azt – írja a computerworld.hu.
A személyes és bankkártya adataikat nem szívesen írják be nyilvános helyen. A Simple alkalmazásban október elejétől külön funkcióként jelenik meg a könyvvásárlás, így az első regisztrációt követően pár érintéssel rendelhetnek könyvet a felhasználók.
Az együttműködés nem csak a fizetésre koncentrál: a cél, hogy a telefonon az igény felmerülésétől a tényleges megrendelésig mindent kényelmesen és egyszerűen végrehajthasson a felhasználó.
A már több mint 200 ezer ügyféllel rendelkező magyar alkalmazásban megjelenő Bookline funkció megtervezésekor a mobilfelületre való optimalizálás mellett arra is figyeltek, hogy a lehető legkevesebb adatforgalmat igényelje a böngészés és a vásárlás.
A Bookline látogatóinak jelentős többsége nő (70 százalék) és leginkább középfokú végzettséggel rendelkezik (46 százalék), míg a Simple ügyfelek nagyobb része férfi (74 százalék) és többségük felsőfokú végzettségű (55 százalék).