A Hinora nyerte a Tej Terméktanács három fordulós tenderét. A kampány nagykövetei Kapás Boglárka, Nagy Ádám és Kenderesi Tamás.

Nyolc pályázó ügynökség közül a Hinora Marketing Group (HMG) nyerte a Tej Terméktanács meghívásos, három fordulós tenderét, így az ügynökség a 2017 és 2018-as évek teljes körű marketingkommunikációs tervezését és lebonyolítását végzi – írja a Kreatív Online.

A kampány központi eleme a „Tejszív” motívum. Ennek lényege, hogy ha valaki Tejszív emblémával megjelölt tejet, tejterméket vásárol, száz százalékig biztos lehet benne, hogy a tej magyar gazdaságokból származik.

A Hinora Group a hazai „tej ügy” támogatására két úszót, Kapás Boglárkát és Kenderesi Tamást, illetve Nagy Ádám labdarúgót kérte fel nagykövetnek.

„Már az előkészületi rész is óriási élmény volt a csapat számára: Bogi, Ádám és Tomi előtt le a kalappal, mert mindhármuk részéről olyan profizmust és fegyelmet tapasztalhattunk a filmforgatásokon és fotózásokon, hogy az minket is meglepet és mindezt könnyedén, lazán és őrült jó hangulatban” – mondta el Nagy Márton, a HMG kreatív és stratégiai igazgatója.

A kampány szlogenje: A bajnokokban Tejszív dobog. És benned?

„A Tej Terméktanács közösségi marketingalapot működtet azzal a céllal, hogy a gyermekeket, a fiatalokat tej és tejtermékek fogyasztására ösztönözzük, de mindenekelőtt a magyar tejágazat fejlődését erősítsük” – mondta Harcz Zoltán, a Tej Terméktanács ügyvezető igazgatója.