Interaktív térképet és részletesebb szűrési lehetőségeket is kínál ezentúl a rejtett fővárosi kincseket és aktuális programokat bemutató honlap.

Hat évvel az indulást követően letisztultabb, átláthatóbb, reszponzív megjelenést kapotta We Love Budapest – írja a Turizmus.com.

A logó és a design trendibb, az elrendezés pedig még inkább felhasználóbarát lesz. A jövőben nagyobb hangsúly kerül a képi- és térképes megjelenésekre, és gazdagabb lesz a programkínálat.

A turisztikai site modernizálása folyamán újragondolták az elrendezést, és egyszerűsítették a navigációt. A We Love Budapest már mobilon, tableten és PC-n is ugyanazokat a lehetőségeket nyújtja.

A választás megkönnyítése érdekében egy interaktív, gyorskeresésre alkalmas térképet helyeztek el az oldal tetején a legkedveltebb keresési feltételekkel: bárokkal, éttermekkel, street foodokkal, reggelizőkkel, mai programokkal.