Home Pályázat Mire használjuk a nyári uborkaszezont a cégünkben?

Mire használjuk a nyári uborkaszezont a cégünkben?

0

Teljesen egyértelmű: üzletfejlesztésre. Természetesen megvan a lehetőségünk, hogy lazábbra engedjük a munkamorált, kevesebb legyen a követelmény magunkkal és a kollégákkal szemben, ellenben arra is nagyon jó lehetőségünk van, hogy ne a szeptemberi dömping beindulásakor kelljen elkezdenünk kapkodni.

A nyári időszak tökéletes lehet a következőkre.

A cég arculatának áttekintése

Ilyenkor több időnk van arra, hogy elgondolkozzunk, egyeztessünk egy grafikussal arról, hogy például megfelelő-e a logónk, van-e egyáltalán. Rendelkezünk-e a szükséges megjelenéssel, például céges mappával, brosúrával, cégtáblával, névjeggyel, jegyzettömbbel és tollakkal, nyakbaakasztókkal, rolluppal, amit majd a szeptembertől kezdődő időszak megkövetel. Természetesen ennek egy része alapvető, például mindig érdemes magunknál tartani néhány névjegykártyát, de ha kiállításokra megyünk, ahol előadunk, vagy standot állítunk, ennél többre lesz szükségünk.

Ha végiggondoljuk a következő 9 hónapunkat és ennek eseményeit, meg tudjuk határozni azokat az elemeket, melyeket meg kell terveztetnünk és le kell gyártatnunk. Sokkal egyszerűbb most, az uborkaszezonban foglalkozni ezekkel és nem az utolsó pillanatokban kapkodni.

Szövegezések áttekintése

Az előző ponthoz szorosan kapcsolódik, a grafikai anyagok áttekintése esetén érdemes átgondolni, hogy az eddigi szövegezések, tartalmak valóban a cég üzleti céljainak elérését szolgálják, esetleg a gyakorlati tapasztalat, vagy marketinges tanácsa alapján módosítani érdemes ezeken.

Ebben a pontban már érdemes kiemelni a honlapot is, hiszen sajnos számos esetben látjuk azt, hogy a honlapok félkészen tengődnek évek óta.

Honlap

Az előző pont mellett a honlap esetén nem kizárólag a szövegezésen érdemes elgondolkozni, a leggyakoribb problémák:

  • a honlap nem mobilbarát kialakítású;
  • nincs keresőoptimalizálva;
  • hiányoznak a jogilag kötelező elemek (impresszum, cookie, ÁSZF a webshopok esetén, NAIH szám, adatvédelmi nyilatkozat);
  • nincs blog és hírlevél feliratkozási lehetőség;
  • remarketing lehetőségeket (pl. Facebook képpont) nem használja ki;
  • nincsenek kapcsolva a Google ingyenes eszközei (Analytics, Search Console);
  • nincsenek közösségi média elérhetőségek;
  • nincs megoldva a közösségi médiában történő megosztás egy kattintással;
  • a fényképek nem relevánsak oldalon;
  • a munkatársak között történt változás, szükséges cserélni a képeket, leírásokat;
  • a kampányok nem landing oldalra vezetnek.

Cikkek írása

A nyári időszak alatt érdemes a tartalommarketing eszközéhez nyúlni, hiszen sokkal több időnk van arra, hogy cikkeket írjunk, akár a blogunkra, akár egy pr szakértőt bevonva a médiába. Ezáltal növeljük a cégünk láthatóságát, a brandinget erősítjük. Kiemelt jelentőségű, hogy a piacon ismerjenek minket és szakértőkké váljunk az olvasók szemében. Ebben segítenek nekünk a cikkek.

Kapcsolatépítés

A nyári időszak tökéletes lehet a különböző üzleti reggeliken, konferenciákon, partikon történő részvételre és a kapcsolatépítésre. Mindig legyen nálunk néhány névjegykártya, ha potenciális ügyféllel találkozunk, egy rövid bemutatkozás után át tudjuk adni elérhetőségeinket.