Komoly fantáziát lát az elektromos autózás terjedésében a BASF. A német konszern árbevételének közel 15 százaléka jelenleg is az autóiparból származik (például lakkozás, könnyű műanyagok, autókatalizátorok, üzemanyag-adalékok) és az elektromos autók fejlesztésében is érdekelt, melytől nagy növekedést vár.

A BASF az autóipar mellett potenciált lát a háztartási termékek piacán. Sok országban javult a jövedelmi helyzet, az emberek pedig első lépésben ezen a területen kezdenek el költeni. Ide minden termék beletartozik a sampontól a mosogatószerekig, ami kényelmessé teszi az életet – nyilatkozta a Haszon magazinnak Harald Schwager elnökségi tag.

Az agrárszektorban az energiaárak csökkenése miatt egy kis gyengélkedést látnak. Estek a gabonapiaci termékek árai (búza, kukorica, szója), így a termelők bevételei is. A közép és a hosszú távú trend azonban a nagyobb hozzáadott értékű növényvédelmi termékek felé mutat. A világ lakosságszámának növekedése miatt fontos, hogy egységnyi földterületből egyre nagyobb mennyiségű termény legyen kinyerhető. Minden olyan termék – például növényvédő szerek, ami ezt segíti, kelendő lesz – tette hozzá.