Megkezdte működését a Nemzeti Közművek ügyfélkapcsolati cége, NKM Ügyfélkapcsolati Kft. néven

A feladatok kiszervezése több lépésben valósul meg, elsőként a társaság mintegy 300 munkavállalóval kezdi meg a számlázási, folyószámlakezelési és más háttérfeldolgozási tevékenységek ellátását – közölte a NKM Nemzeti Közművek Zrt.

A közleményben Major György, az NKM Ügyfélkapcsolati Kft. ügyvezetője elmondta: a Nemzeti Közművek több társaságának eddig elkülönülten működő ügyfélkapcsolati tevékenységét egységesítik. Így megteremtik az alapjait annak, hogy rövid távon egy ügyfélkapcsolaton keresztül történhessen majd az ügyintézés, területtől és közműfajtától függetlenül.

A Nemzeti Közművek ügyfelei több mint egy éve már nem csak a földgáz-, hanem az áramszolgáltatással kapcsolatos ügyeiket is országszerte intézhetik. A napokban az NKM Oroszlányi Szolgáltató megvásárlásával az oroszlányi térségben a távhővel együtt már három közműszolgáltatással kapcsolatosan is az ügyfelek rendelkezésére áll a társaság. (MTI)

Képünk illusztráció