A CBA forgalma nagyot nőtt az első félévben. A kiskereskedelmi lánc szerint ebben Kasszás Erzsinek is szerepe van.

Márciusban vezette be a gyorsan internetes mémmé váló Kasszás Erzsi karakterét a CBA. A klasszikus reklámügynökség nélkül, a CBA marketingcsapata és az Umbrella gyártócég együttműködéséből született figura azóta kapott hideget és meleget – írja a Kreatív Online.

Dárdai Adrienn, a CBA marketingvezetője a múlt heti Internet Hungaryn az Erzsit megformáló Balázs Andreával, és az Umbrellát képviselő Uhrin Viktorral közösen tartott előadásában beszélt arról, hogy a kampány valós hatását ugyan hosszabb idő alatt tudják majd mérni, de az már biztos, hogy a bázishoz képest 12 százalékos forgalomnövekedést ért el a CBA.

Ez az adat a 2017 első félévének forgalomváltozása 2016 azonos időszakához képest. A kiskereskedelmi iparág átlagos növekedése a CBA közlése szerint kevesebb, mint 4 százalék volt ugyanebben az időszakban.

Kasszás Erzsi alakjával kapcsolatban Dárdai azt is elmondta, hogy külön hálásak, mert az őket ért kritika hatására elindult a CBA üzleteinek egységes szintre hozása. Kasszás Erzsit el is vitték az ország számos CBA üzletébe, ahol a vásárlók és a munkatársak is találkozhattak vele.