Keressen!


Mit?


A cikk keletkezésének ideje?

Időtartam kezdete:
naptár
vége:
naptár

126 találat a(z) "marketing" cimkére.

Új stratégiai kreatív ügynökséget választott az Erste Bank

2018. január. 26. 15:01
A Cluso erősítheti tovább az Erste Bank Higgy Magadban márkakoncepcióját 2018 elejétől. Az ügynökség a pénzintézet vezetését széles kreatív platformjával győzte meg.

Vizsgálják a Republic eljárását

2018. január. 25. 14:59
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) felfüggesztette a Republic Group tagságát a szervezetben.

A Clusót választotta az Erste Bank

2018. január. 24. 15:58
Múlt év október közepén írt ki kreatívügynökségi tendert az Erste Bank. Az öt ügynökség részvételével lezajlott kétfordulós tender győztese a Cluso lett.

Csak két perccel tévézett kevesebbet a magyar

2018. január. 22. 13:05
2017 negyedik negyedévében a teljes magyar népesség naponta átlagosan 4 óra 56 percet töltött a tévé előtt, 2 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban – a Nielsen Közönségmérés adatai alapján.

Téli feltöltődés: már 200 szálláshely és fürdő csatlakozott

2018. január. 15. 18:01
Hétfőtől egy hónapon át tart a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kommunikációs kampánya a téli kikapcsolódás, az egészségturizmus és a gyógyvíz népszerűsítésére.

Megfontolta a Ralph Lauren a tender elbírálását

2018. január. 15. 15:59
Magyarországon készült a Ralph Lauren karácsonyi kampánya. A L’Oréal-csoporthoz tartozó illatmárka még tavaly tavasszal írta ki a nemzetközi animációs tenderét.

Kérdezze meg Túró Rudival, hogy számíthat-e fizetésemelésre

2018. január. 08. 13:58
Kérdezd meg a Pöttyössel! - ez a Túró Rudi február közepéig tartó kampányának mottója.

Ősszel nyit a Párisi Udvar Hotel

2018. február. 23. 15:00
A Republic Group viszi a Párisi Udvar Hotel márkaépítését.

Naponta minimum 1 percet tévézett 6,5 millió magyar

2018. február. 20. 14:59
Naponta átlagosan közel 300 percet tévéznek a magyarok, közben 110 reklámot is megnéznek – derül ki a Nielsen 2017-es tévépiaci körképéből.

Elindult „Az aszú éve” kampány az Egyesült Államokban

2018. február. 19. 13:57
Egy éven keresztül a magyar borokat, elsősorban az aszúféléket népszerűsítik majd az Egyesült Államokban.

összesen: 126 db | 10 db/oldal

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11