Keressen!


Mit?


A cikk keletkezésének ideje?

Időtartam kezdete:
naptár
vége:
naptár

19 találat a(z) "GfK" cimkére.

Egyre többen kérnek szlovák terméket a boltokban

2017. október. 17. 10:59
Növekvő tendenciát mutat a vásárlói patriotizmus Szlovákiában, egyre többen akarnak hazai termékeket vásárolni – derül ki a GfK felméréséből.

Vásárlóerőben az utolsó harmadban vagyunk az európai országok között

2017. november. 17. 11:01
Több mint 10 százalékkal, a tavalyi 5549 euróról 6204 euróra nőtt az egy főre jutó vásárlóerő Magyarországon, amellyel az ország változatlanul Európa 42 államából a lista 30. helyén áll.

Ezeket szavazták meg idén a vásárlók az Év termékeinek

2017. március. 07. 08:01
Idén hatodik alkalommal adták át az Év terméke elismeréseket. A magyar fogyasztók 21 kategóriában értékelték a különféle árucikkeket.

Így reagáltak a cégek a minimálbér emelésére

2017. június. 19. 10:28
A minimálbér emelése után azonnal léptek a vállalatok: jóval több embert foglalkoztatnak részmunkaidőben, mint korábban.

Hol nyaralna a magyar? A tengernél vagy a magyar tengernél?

2017. június. 16. 17:00
Idén minden második magyar tervez üdülést – állapítja meg a GfK kutatása. A belföldi legnépszerűbb úti cél változatlanul a Balaton.

Minden második budapesti megnézett valamilyen kiállítást

2017. július. 04. 19:15
A múzeumok és kiállítások látogatása a lakosság harmada számára nyújt kikapcsolódást – derül ki a GfK felméréséből.

Ötödével több építőanyag fogyott tavaly, mint egy évvel korábban

2017. április. 25. 15:30
Tavaly a magyar építőanyag-kereskedelem piaca 21 százalékkal bővült, a forgalom megközelítette a 300 milliárd forintot.

Viszik a háztartási gépeket, mint a cukrot

2016. november. 15. 13:02
A tartós műszaki cikkek értékesítése 2016 harmadik negyedévében 4,9 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest, az összforgalom 138,5 milliárd forintot tett ki a GfK Hungária Piackutató felmérése szerint.

Már közel sem olyan menő a táblagép, mint pár éve volt

2016. május. 12. 12:32
A tartós műszaki cikkek értékesítése 1,2 százalékkal csökkent az első negyedévben az előző év azonos időszakához képest, az összforgalom 121,4 milliárd forint volt.

A diszkontokban jobban fogytak a saját márkás termékek

2016. július. 12. 14:02
Tavaly öt év stagnálást követően egy százalékponttal, 24 százalékra emelkedett a kereskedelmi láncok saját márkáinak részesedése a napi fogyasztási cikkek piacán.

összesen: 19 db | 10 db/oldal

1 2