Alapesetben csak a Facebook-ozók 10 százaléka posztol mérkőzésekről, de nagy eseményeknél ez 45 százalékra ugrik.

Az FB-felhasználók 73 százaléka találkozik a közösségi média feedjeiben sporttal kapcsolatos tartalmakkal, de csak 10 százalékuk osztja meg ezeket vagy fűz a meccsekhez véleményt – derül ki az Invitel nem reprezentatív felméréséből.

A telekommunikációs cég kutatása szerint a nagy sportesemények a fotelszurkolókat is aktivizálják, ilyenkor 45 százalék nyilvánul meg a közösségi felületeken – írja a Kreatív Online.

Az Invitel arra is rákérdezett, az élő közvetítések mellett hol tájékozódnak a sporthírekről.

A legtöbben, 48 százalék, az online oldalakat jelölték meg, míg a televíziós sporthírekre 43 százalék figyel. Érdekes, hogy a rádióból csupán 9, az újságokból pedig 7 százalék tájékozódik.