2018. február 13. kedd, 14:58
marketing, reklám, média, kiskereskedelem, Auchan
Az Auchan 19 évi közös munka után köszönt el a Havas médiaügynökségtől és a DDB-it is lecseréli.

Az Auchan kreatívügynökségi tender győztese a Laboratory Group lett, ők lesznek a francia kereskedelmi cég lead ügynöksége. A Laboratory a DDB-t váltja, velük két évet dolgoztak együtt - írja a Kreatív Online.

A médiaügynökségi tender győztese az Initiative Media. A cég a Havast váltja, akikkel 19 évig dolgozott együtt a magyar piacon az Auchan.

„2017-ben az Initiative új alapokra helyezte termék- és szolgáltatási kínálatát. Az új pozícionálás neve „cultural branding” lett. A Netpincér után most az Auchan versenytárgyalását is megnyertük, és már alig várjuk a közös munkát” – nyilatkozta Kiricsi Dóra, az Initiative brand igazgatója.

Biró Balázs, az Auchan márkaigazgató szerint jelenleg zajlik még egy btl-tender is, aminek várhatóan nem egy cég kiválasztása lesz a vége, hanem egy több ügynökségből álló pool kialakítása.

A Vállalkozás rovat támogatója: STARJOBS Magyarország Kft.

Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja