2017. május 12. péntek, 13:29
Telenor, marketing, kommunikáció
Új marketing vezérigazgató-helyettes irányítja a Telenor marketing divízióját, ahova két új igazgatót is kineveztek.

Az új vezérigazgató-helyettes az osztrák születésű Petra Stangl, aki több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a régió telekommunikációs piacán – írja a Kreatív Online.

Petra Stangl 2000-től a Mobilkom Austria (ma Telekom Austria) telekommunikációs szolgáltatónál töltött be marketinges pozíciókat, 2010-ben marketing vezérigazgató-helyettesként csatlakozott Szerbiában az osztrák tulajdonban lévő Vip Mobile-hoz, 2012-ben pedig a Telekom Austria nemzetközi marketing igazgatójának nevezték ki. Az elmúlt két évben független konzultánsként startupok számára nyújtott üzleti tanácsokat.

Új pozíciójában a Telenor Magyarország lakossági kártyás és számlás ajánlatainak fejlesztésért, a Telenor pozícionálásáért és a márkaépítésért, valamint a vállalati értékesítésért és a marketing részlegekért felelős.

A marketing területen két új igazgató is kineveztek, ők Lukas Antos, korábbi lakossági marketing igazgató feladatait veszik át, aki három év után, 2016 decemberében távozott a Telenor Mianmarhoz.

Az új lakossági marketing igazgató Mila Kusheva, aki a Telenor Bulgária fogyasztói és kisvállalati marketingért felelős vezetői posztjáról érkezett.

Az új brand- és marketingkommunikációs igazgatója Civin Péter, aki 2013 óta dolgozik a vállalatnál. Korábban a digitális szolgáltatások marketingtevékenységéért, illetve a vállalati értékesítési marketingért felelős vezető volt.

Az Álláshely rovat támogatója: Delego Kft.

Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja