Máth András 13 évig töltötte be a kutatási igazgató pozíciót, tanácsadóként továbbra is segíti a kiadó munkáját.

Máth András 2003 óta dolgozott a Mediaworks, illetve a Ringier és az Axel Springer egyesülése előtt a Ringier kiadó kutatási vezetőjeként, a kiadó print és digitális termékeit egyaránt érintő projektekben és feladatokban vett részt – írja a Kreatív.

Részese volt termékindításokhoz kapcsolódó piaci előzetes felméréseknek, vállalati stratégiaalkotásnak, kialakította a hirdetés-támogató kutatási módszertant, képviselte a kiadót olyan lappiaci projektekben, mint „Az Írás megmarad”, a Nemzeti Olvasottsági Kutatás megalapítása, Magyar Lapkiadók Egyesülete sajtópiaci becslés módszertan kidolgozása vagy a Digitális Közönségmérési Tanács megalapítása és vezetése.

Az elmúlt 3-4 évben a szakember számos olyan projektet koordinált, melyek kilépést jelentenek a kutatás területéről. „Az új tennivalók iránti érdeklődésem egyre inkább eltér egy hagyományos nagy kiadóvállalat keretein belül ellátott pozíciótól” – mondta Máth András.

A Médiaworks és a szakember együttműködése nem szakad meg, a továbbiakban közösen, projektenként határozzák meg, hogy az egyes feladatokon miként dolgoznak együtt.