2016. augusztus 31. szerda, 17:31
kereskedelem, Penny Market, élelmiszer-kereskedelem, marketing
Újragondolt üzletkoncepcióval és minőségi termékekkel is bővített választékkal indítja a Penny Market magyarországi tevékenységének 20. évfordulóját.

A márka megújulásának tudatosítására reklámügynökségi tendert írt ki a Penny Market, amelyet a Springer & Jacoby Budapest nyert el.

A Springer & Jacoby Budapest speciálisan a magyar piacra szabott kommunikációs stratégiát, a kívánt imázsnak megfelelő, modern kommunikációs arculatot és egy új kommunikációs platformot dolgozott ki a Penny Market számára, mellyel szeptemberben indul a diszkontáruházlánc.

„Új reklámügynökségünk többkörös tender során bizonyította, hogy érti a márkánk céljait, és tudja, hogyan lehet a Penny Market imidzsét emocionálisabb kommunikációval közelebb hozni a vásárlókhoz” – mondta el Radosiczky Anikó, a Penny Market Kft. stratégiai marketingvezetője. 

„Hamburgi gyökerekkel rendelkező ügynökség vagyunk, ez nagyban segítette, hogy a német értékekhez és vállalati kultúrához alkalmazkodó, de a helyi viszonyokra szabott stratégiát alkossunk” – hangsúlyozta Sikos Péter, az ügynökség vezetője.

A németországi REWE-csoporthoz tartozó Penny Market Magyarország legrégebb óta jelen levő hard-diszkont üzletlánca, amely jelenleg Európa-szerte mintegy 3 ezer, Magyarországon 202 üzletet működtet. A márka új arculatának kommunikációja pedig szeptemberben startol televíziós, online, offline és in-store felületeken - írja az Élelmiszer Online.

A Vállalkozás rovat támogatója: STARJOBS Magyarország Kft.

Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja