A Samsung tájékoztatást tett közzé a Galaxy Note7 készülékekkel kapcsolatban felmerült problémáról – hívja fel a figyelmet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság.

A Samsung az akkumulátorokkal kapcsolatos problémák vizsgálatának lezárultáig leállította a Galaxy Note7 értékesítését, és elkezdte a termék önkéntes visszahívását.

Azoknak a vásárlóknak, akik már kézhez kapták a Galaxy Note7-et, a következő hetekben kicserélik a készülékét. Addig is kérik, hogy kapcsolják ki Note7 okostelefonjukat, a SIM-kártyájukat pedig helyezzék vissza régi mobiltelefonjukba.

Szeptember 19-től a Galaxy Note7 telefont új Galaxy Note7 készülékre cserélik. Minden érintett ügyféllel közvetlenül vagy hivatalos partnereiken keresztül napokon belül felveszik a kapcsolatot. Ha ideiglenes cserekészülékre van szükség, ennek részleteit a kapcsolatfelvételkor készséggel egyeztetik.

Az ügyfeleknek lehetőségük van a Galaxy Note7 készüléket a vásárlás helyszínén, illetve a Samsung hivatalos partnereinél Galaxy S7 vagy S7edge okostelefonra lecserélni. Az árkülönbözetet a Samsung megtéríti.

A Samsung ügyfélszolgálatának ingyenesen hívható száma: 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG).