Értesítő alkalmazássá alakul át a Riaria ébresztőapp a riói olimpia alatt, hogy az időeltolódás ellenére se maradjanak le a szurkolók egyetlen magyar eseményről se. A kampányt a Mito jegyzi.

Az OTP Bank kampánya középpontjába a felkészülési időszakot helyezte, ami ezen a héten hivatalosan is véget ér. „Most a szurkolásé kell legyen a főszerep, így az #egyekvagyunk jegyében már mi is szívdobbanásokat küldünk a sportolóknak a felkészülést segítő ébresztő üzenetek helyett – viszont a kampányunk nem áll le, csak átalakul” – írja a Kreatív Online.

A frissített alkalmazással a cél az, hogy egyetlen szurkoló se maradjon le egyetlen magyar vonatkozású eseményről se. Az appban ott lesz az összes esemény, a szurkolók beállíthatják, hogy melyikeket szeretnék megnézni, a Riaria pedig riasztást küld a versenyszám kezdetekor.

A Mito 4 hónapja tartó kampányának első szakaszában az alkalmazásba beérkező több tízezer üzenetből majdnem 2000 ébresztést juttattak el a sportolók telefonjaira Hajdú B. István hangján.

A kampány több mint 1,5 millió embert ért el, a videós tartalmak pedig 1 millió körüli össznézettséget hoztak Facebookon és Youtube-on.