Az event részleg beindítása után júliustól pr-divízióval bővült az Artvertising. Az új üzletágat Jani Kinga senior pr-tanácsadó irányítja.

„A pr-kommunikációs részleg elindítása régi tervünk volt, a tulajdonosváltással párhuzamosan ezt is megvalósítottuk. Kingában megtaláltuk a szakembert, aki rendelkezik azokkal a képességekkel, illetve tapasztalattal, amely ennek a feladatnak a teljesítéséhez szükséges” – fogalmazott Nagy Gergely, az Artvertising tulajdonos-igazgatója.

Egyelőre a meglévő ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásokat egészítik ki pr-kommunikációval, alkalmazkodva az igényekhez. A bővüléssel itt nem áll le az Artvertising, a következő lépés a digitális média. A cél az, hogy egy olyan piacvezető ernyő-ügynökség legyen, amely iparágtól függetlenül, a legmagasabb szintű megoldást kínálja – tette hozzá.

A pr-részleg feladata lesz többek közt a kreatív sajtóesemények szervezése; szponzoráció és partnerségi jellegű együttműködések kialakítása; közösségi média management; az ügynökség sajtó és influencer kapcsolatainak erősítése, egy olyan prémium bázis létrehozása, amely hatékonyan, hitelesen használható az ügyfelek márkáinak kommunikációjában. 

Jani Kinga (képünkön) közel 20 éve dolgozik a média-kommunikáció területén. FMCG; egészségügyi; utazás-turisztikai és építőipari cégek magyar, valamint nemzetközi kampányait koordinálta. Márkabevezetéshez, hírnévmenedzsmenthez és felsővezetői láthatóság felépítéséhez kapcsolódó projektekben is részt vett. Angol, francia és román nyelven beszél.