A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) tavaly harmadik alkalommal írta ki az Employer Branding Awardot. A díjakat március 26-án adták át.

A pályázatot azzal a célkitűzéssel hirdették meg, hogy jutalmazzák a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat, illetve azokat bemutassák és megismertessék a szakmai közönséggel – írja a Kreatív Online.

Örvendetes tendencia, hogy a külső kommunikáció mellé felzárkózni látszik a belső kommunikáció is. A pályázatok száma megkétszereződött a tavalyi évhez képest, ami jelzi a téma iránti érdeklődés növekedését és a díj presztízsnövekedését” – mondta Kádár Balázs, az MPRSz Employer Branding tagozatának vezetője, a díj létrehozója.

A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Fődíját 2017-ben a Roar Biztosítási és Pénzügyi Közvetítő Kft. – Hello Roar! Dolgozz szabadon, a világ a tiéd! nyerte.