2017. június 15. csütörtök, 14:15
Zwack, reklám, marketing, kampány, paralimpia, Sors Tamás
A „Csak pozitívan!” üzenetet kombinálta a Zwack a sporttal. A filmszereplésre Sors Tamás úszót kérték fel.

A Zwack Unicum 2010 óta minden tavasszal új limitált palackkal jelenik meg, amelyek minden évben az adott időszak aktualitásaihoz kapcsolódnak – írja a Kreatív Online.

Idén, a budapesti vizes világbajnokság évében, a víz témájához kapcsolódva az Unicum palackjára a Vizesember képe került. A több, mint 100 éves plakátfigurát Pachl Viktornak tulajdonítják, aki egy 1905-1909 között zajló országos pályázat nyerteseként kapta a kép tervezésére a megbízást.

A márka az új palackhoz filmet is készített, amely nemcsak a vizes sportokhoz, de az Unicum egyik legfontosabb üzenetéhez, a „Csak pozitívan!” jelmondathoz is kapcsolódik. Főszereplőnek Sors Tamás úszót kérték fel, aki a pekingi és a londoni paralimpián is arany érmet nyert.

 „Úgy érezzük, nagy szükség van a pozitív, inspiráló történetekre, hiszen mi magyarok hajlamosak vagyunk a borúlátásra. Sors Tamás élettörténete motivációt adhat mindazoknak, akik az élet kisebb-nagyobb problémáival szembesülve esetleg megfutamodnának” - mondta Kocsis Ágnes, a film rendezője.

A parasportolóknak nagyon kevés olyan lehetőség adatik meg, hogy egy ekkora vállalat mellénk álljon, ráadásul egy ilyen nemes céllal. Ezért még nagyobb öröm, hogy a Zwack Unicum megtalált és felkért erre a feladatra. Igyekszem úgy élni a lehetőséggel, hogy ezzel parasportoló társaim ismertségét és elismertségét is erősítsem” mondta el Sors Tamás azzal kapcsolatban, hogy miért vett részt örömmel a kampányban.

A Vállalkozás rovat támogatója: STARJOBS Magyarország Kft.

Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja