A bolthálózat bővítése mellett november első napjaiban online áruház nyitása is szerepel a német Karl Lagerfeld tervei között.

A változatlanul első számú francia és német piac mellett a 82 éves világhírű divattervező cége fontosnak tartja, hogy Kínában és a Közel-Keleten is több áruházban vásárolhassák meg exkluzív termékeiket. A cég ugyanakkor elérkezettnek látta az időt, hogy novemberben belevágjon az e-kereskedésbe saját webáruházában is. (A Lagerfeld-termékeket eddig is meg lehetett vásárolni több webáruházban.)

A világ 97 országát célozzák meg, a webáruházban öt nyelven, köztük japánul is, kínálják majd a portékát. Pier Paolo Righi, a Karl Lagerfeld Group vezérigazgatója a nyitásra külön akciót tervez, egyedi táskákra és szemüvegekre lehet licitálni. Righi szerint a cég weboldalának látogatói átlagosan több mint négy percet töltöttek eddig is böngészéssel, s a visszajelzések alapján sokan keresték a honlapon a vásárlás lehetőségét.

Karl Otto Lagerfeld 1955 és 1997 között a Fendi, a Chloe és a Krizia divatházaknak dolgozott, 1974-ben alapította meg saját cégét.