A Magyar Turisztikai Ügynökség integrált kampányában új videó is látható. A fókuszban a gasztronómia és a bor áll.

Át kell élned, hogy elhidd! – hirdeti a Magyar Turisztikai Ügynökség, amely azt üzeni, hogy a nyár után ősszel is folytatódik Magyarországon a turista szezon.

Az október közepén indított új kampány központjában Tokaj, Villány, Badacsony és Sopron áll, azaz a gasztronómia, Szent Márton nap, illetve a borvidékek – írja a Kreatív Online.

Az Őszi menük heteiben több szálloda, étterem, borászat és szervezet is részt vesz: a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, a Stílusos Vidéki Éttermiség, a Pannon Gasztronómiai Akadémia, a Magyar Bocuse d’Or Akadémia, a Magyar Vendéglátók Ipartestülete, a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség, valamint a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége.

Az integrált kampány és az akciós hónap november 15-ig tart, amelyben Széll Tamás és Szulló Szabina séf is részt vesz.