A vodkamárka grafikusok, divattervezők munkáit várja pólóra, napszemüvegre és társaira.

A Finlandia Vodka és az ArtHungry.com felhívásában a finn vodkamárka olyan kreatív tervezők, grafikusok, divattervezők pályamunkáit várja, akik képesek újszerű, fiatalos és dekoratív grafikai elemekben, ruházati vagy fesztivál-kiegészítőkben kifejezni kreativitásukat – olvasható a Kreatív Online-on.

A pályaműveket május 15-én és május 16-án lehet feltölteni az ArtHungry oldalára, amelyet hattagú zsűri bírál el. A zsűri tagjai: Kiss Tibor, a Je Suis Belle divatmárka tervezője, Nádi Boglárka tervezőgrafikus, a Halisten Stúdió egyik alapító tagja, Tábori-Simon José tervezőgrafikus, az ArtHungry.com kreatív közösségi oldal művészeti vezetője, továbbá a Finlandia Vodka márkatulajdonos vállalatától, a Brown-Forman részéről Fehér János Magyarország és Szlovákia régióvezetője, Szántó Dénes portfólió márkamenedzser és a Coca-Colától Cseri Katalin trade marketing szakértő.

A szakmai zsűri mellett a közönség is véleményezi a beérkezett munkákat. Erre május 15. és május 25. között lesz lehetőség. A nyertes alkotás megjelenik majd a Finlandia fesztiválos ajándékai között, a pályázó pedig 200 ezer forintos díjazásban részesül. A döntősök Balaton Sound Fesztivál napi jegyet kapnak.