2018. február 20. kedd, 14:59
tévézés, marketing, reklám, Nielsen, piackutatás
Naponta átlagosan közel 300 percet tévéznek a magyarok, közben 110 reklámot is megnéznek – derül ki a Nielsen 2017-es tévépiaci körképéből.

Tavaly a teljes magyar népesség naponta átlagosan 4 óra 42 percet töltött a tévékészülékek előtt, pontosan ugyanannyit, mint az előző évben – írja a Kreatív Online.

A 18 év alattiak tévénézéssel töltött ideje 2 óra 59 perc volt: 8 perccel kevesebb, mint 2016-ban. A 18-49 évesek naponta átlagosan 3 óra 36 percet tévéztek, 6 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban, míg az 50 év felettiek naponta átlagosan 6 óra 29 percet töltöttek a képernyők, ami 8 perccel több 2016-hoz képest.

A 4 év feletti teljes népességet alapul véve naponta átlagosan 6,5 millió embert ért el legalább egy percre a televízió. Közülük 6,1 millió látott legalább egy hirdetést.

Az egy főre jutó átlagos napi reklámnézési idő 30 percet tett ki, ez a teljes tévénézési idő 10,6 százaléka volt.


Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja