2018. július 11. szerda, 13:00
egészségügy, MKB Bank, kampány, márkaplatform
Az MKB Bank új márkaplatformjának középpontjában olyan apró egészségügyi tanácsok állnak, amelyekre a rohanás mellett is juthat legalább 20 percünk. Ezért kapta a kampány a #20percegészség nevet.

„Már a kezdeti fázisban egyértelmű volt, hogy nem egy klasszikus tévé-kampány lesz a megoldás, hanem egy, a mindennapok ritmusához sokkal jobban illeszkedő, valódi tartalommal és hozzáadott értékkel bíró márkaplatform” – mondta Koltai Dániel, az MKB Bank marketing és kommunikációs igazgatója.

A program szakmai hátterét 4 olyan véleményvezér biztosítja – írja a Kreatív Online.

Havas Dóra gasztroblogger az egészséges táplálkozás, Kádár-Papp Nóri, a Gyerünk, anyukám! edzője a mozgás, Bábel-Szücs Szilvia aka Anyapara a saját magunkra fordított idő, míg az Apu-kalipszis blog szerzője, Ficza János a családdal töltött idő fontosságára hívja fel a figyelmet.

A programot TV és online kampány népszerűsíti, melyhez kétféle tv spot is készült.

A Vállalkozás rovat támogatója: STARJOBS Magyarország Kft.

Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja