Az E-ON csütörtöki közlése szerint az áramszolgáltató ügyfélszolgálatára – a januári figyelemfelhívást követően is – még mindig érkeznek jelzések arról, hogy ismeretlenek a cég logójával visszaélve pénzt próbálnak kicsalni az ügyfelektől, de olyan személyektől is, akik nem is ügyfelei a cégnek.

A cég közleményéből kiderült, hogy a csalók az elektronikus értesítőhöz hasonló e-mailekkel azt próbálják elérni, hogy különböző, általában alacsony összegeket utaljanak át nekik.

Ezzel kapcsolatban az E-ON hangsúlyozza, hogy semmilyen támadás nem érte a rendszereit, és megtette a szükséges jogi lépéseket, ismeretlen tettes ellen büntető feljelentést tett, továbbá tájékoztatta a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságot is a megtévesztő e-mailekről.

Az E-ON arra hívja fel az ügyfelek figyelmét, hogy kiemelt óvatossággal járjanak el átutalási megbízás teljesítésekor.

(NT