Felfelé ívelőben van a hazai kommunikációs célú rendezvényes piac. A topügynökségek milliárdos forgalmakat bonyolítanak, és egyre több szakterületen dolgoznak.

A kommunikációs szakmában bővül a rendezvényes, illetve a btl-piac. Ennek legtöbbek szerint az az oka, hogy míg a kétezres évek végén, 2010-es évek elején sok nagyvállalat leállította a rendezvényeket. Később az ügyféloldal kilábalt a gödörből, és az elmúlt években a rendezvényes megbízások újra felfutottak – írja a Kreatív Online.

A nagyvállalatok ismét elkezdtek egyre többet költeni marketingkommunikációs eseményekre: mind a dolgozói, mind a partneri területeken erősödött a rendezvények szerepe.

Az eseménymarketing határai és a benne foglalt feladatok jócskán kitágultak. Mára a legtöbb rendezvényszervező cég bővítette a szolgáltatási körét. Szinte mindenhol alap, hogy van digitális osztály, olykor bele-belenyúlnak integrált területekbe, illetve egyre hangsúlyosabb az employer branding szerepe is.