A március 16-án kezdődő bérlet-elővásárlásra időzítve új kampánnyal készült a Magyar Állami Operaház.

A képregény világát választotta a Magyar Állami Operaház az új évadkampányának alapjául – írja a Kreatív Online.

„A burjánzó, sokszínű látványvilág, a teátrális, eltúlzott alakok és gesztusok, vagy a természetfeletti képességekkel rendelkező figurák a dalszínházi műfajoktól sem idegenek, így adta magát a gondolat, hogy a két eltérő gyökerekkel és társadalmi beágyazottsággal rendelkező kifejezőeszköz az Opera új imázskampányában találjon egymásra“ – fogalmaz az Opera közleményében.

A képregény a harmadik a társművészetek közül, amely az intézmény éves kommunikációját  meghatározza: 2015-ben a divat ihlette az évadkampányt, tavaly pedig a fekete-fehér kreatívok a klasszikus fotográfia korát idézték. Az idei kampány a két évvel ezelőtt elindított ElsőSorban kampánytrilógia záródarabja.

A kreatívkoncepciót idén is Ókovács Szilveszter főigazgató és Turkovics Monika marketing- és kommunikációs igazgató a megbízói oldalról, valamint a Mátai és Végh Kreatív Műhelytől Végh Endre kreatívigazgató és Fekete Zoltán art director, grafikus jegyzik.

Valamennyi kreatívon végigvonul a 2017/18-as Ring-évad kísérőjegyeként a gyűrű-motívum, az ékszert a „képregényhősök“ közül mindig valaki az ujján viseli. Az olykor eredeti dalszövegekre, librettókra, máskor eszmei mondanivalókra vagy gegekre épülő mondatokat Ókovács Szilveszter írta.