Jelentős sikert könyvelhet el a Mátrai borvidéket képviselő Dubicz Borászat és Szőlőbirtok: a nyári fesztiválok borfogyasztása 20 százalékkal nőtt a tavalyi évhez képest. A borászat Sziget Red bora a VinCE Magazin nagy nyári vörösbor tesztjén is remekül szerepelt.

A számok tükrében, a hazai és nemzetközi szakma, valamint a fesztiválozó közönség visszajelzései alapján is biztosra vehetjük, hogy kitűnő döntés volt a Borháló Borkereskedés részéről, hogy hivatalos szállítóként a Dubicz Borászat borait választotta a 2018-as Sziget fesztiválok boraivá.

A rendezvények számára készített három bor, a Sziget Rosé, a Sziget White és a Sziget Red, megdöntött minden eddigi fogyasztási rekordot. A beékezett értékesítési adatok alapján már a VOLT, a Balaton Sound, a Sziget, a Be.my.lake, valamint a Strand fesztiválon 20 százalékkal nőtt a borfogyasztás, nem kis szeletet hasítva ki az eddig a sör által uralt tortából.

A hivatalos Sziget borok mellet a Dubicz prémium borai is elérhetők volt a fesztiválozók számára. Az Irsai Olivér 2017, Sauvignon Blanc 2017, és Chardonnay 2016 borokból 75 százalékkal több fogyott idén, mint a tavalyi év hasonló kategóriás termékeiből, alátámasztva a borászat azon meggyőződését, hogy ezen rendezvényeken a fröccs mellett komoly kereslet van a kiemelkedő minőségű, díjnyertes borok iránt is.

A Dubicz és a Borháló által közösen összeállított kínálat koncepciója a borok több formában, fröccsként, koktélok formájában, illetve önmagukban történő fogyasztását célozta. A 133 000 palackot kitevő fogyasztási adat pedig ezen elgondolás helyes voltáról árulkodik.

„Nagyon nagy öröm és nem kis büszkeség számunkra, hogy ezt a komoly sikert nem csak a rendkívül jó számadatok támasztják alá, de a szakma és a fesztiválozó közönség visszajelzései is mind azt üzenik, hogy nagyon szerették a borainkat. Külön boldogság és fontos elismerés az is, hogy Sziget Red borunk második helyezést ért el a VinCE Magazin nagy nyári vörösbor tesztjén.” – mondta Dunai Bernadett, a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok tulajdonosa.

Hozzátette: „Örömmel tölt el, ha arra gondolok, hogy a nyári fesztiválok nagyszámú nemzetközi résztvevője révén borainkkal nem csak a Dubicz birtok, de a magyar borok hírnevének öregbítéséhez is jelentősen hozzájárultunk és remélhetőleg fokozni tudtuk a hazai minőségi borok iránti érdeklődést, keresletet is.”

A Vállalkozás rovat támogatója: STARJOBS Magyarország Kft.

Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja