2019. július 19. péntek, 08:40
Javult a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér megítélése az utasok körében 2019 második negyedévében - közölte a repülőtér üzemeltetője.

A Budapest Airport tájékoztatása szerint az 5-ös skálán mért általános elégedettségi mutató a tavalyi 3,71 pontról 2019 második negyedévének végére 3,83 pontra emelkedett. Az utasok visszajelzése alapján jelentős mértékben fejlődött a terminálok tisztasága és a repülőtér általános atmoszférája, ugyanakkor a parkolással kapcsolatos szolgáltatásokat nem tartják megfelelőnek.

A felmérést világszerte több mint 700 repülőtér bevonásával, nemzetközi szabványok szerint, negyedévente készítik. Az utasok 36 különböző szempont alapján értékelik az őket leginkább érintő repülőtéri szolgáltatásokat 1-5-ig terjedő skálán. A kutatás kiterjed a repülőtéri szolgáltatásokra, a terminálok tisztaságára, a légikikötő általános atmoszférájára, a vásárlási lehetőségekre, az utastájékoztatási rendszerre és a terminálokon történő eligazodásra is.

(Forrás: MTI, fotó: Budapest Airport)


Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja