2017. november 6. hétfő, 16:15
marketing, kommunikáció, oktatás, márkaépítés, brand, ELTE
Az Independent Media Education Center (IMEC) november 10-én indítja el „Employer Branding és/vagy HR marketing? - Kihívások és megoldások a munkaerőpiacon” című képzését az ELTE Média és Kommunikáció Tanszékével együttműködve.

A képzéssel a szervezők nem csak a marketing-, illetve kommunikációs területen dolgozó szakembereket kívánják megszólítani, hanem a téma iránt érdeklődő HR-eseket is – írja a Kreatív Online.

A kurzus az ELTE MA képzéseiben részt vevő hallgatók számára kreditpontos tantárgy.

A kurzus előadói között vannak marketinges és kommunikációs szakemberek, stratégiai tanácsadók, kutatók, valamint fejvadász cégek és állásportálok képviselői, vezetői.


Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja