IT
2016. március 29. kedd, 14:02
informatika, IT, K&H Bank
A hazai vállalkozások többsége követi a digitális trendeket, és törekszenek is a legújabb ilyen jellegű szolgáltatások igénybevételére, amennyiben az eredményesebbé teszi a cég működését.

A Varsói Egyetem digitális gazdasági laborjának (DELab) nemrég ismertetett felmérése szerint a magyar cégek jelentősen le vannak maradva a digitalizáció terén. Jelenleg a 26. helyen áll a hazai vállalati szféra, tehát az EU 28 országából mindössze kettőt előzünk meg a digitális felkészültséget illetően. A K&H 500 hazai kkv vezetőjét kérdezte meg arról, miként vélekednek az elektronikus szolgáltatásokról, valamint, hogy az ilyen jellegű pénzügyi szolgáltatások különböző előnyei közül melyek a legfontosabbak számukra.

A felmérés eredménye szerint a hazai kkv-k nagy része tisztában van és naprakész az új digitális szolgáltatásokkal kapcsolatban. A megkérdezett vállalkozások háromnegyede nyitott az új e-szolgáltatások bevezetésére, amennyiben az hozzájárul a cég eredményességéhez, kétharmaduk pedig követi a digitális trendeket, ilyen témájú konferenciákat és az újdonságokat – részletezte az eredményeket Kovács Viktor Zoltán, a K&H kkv marketing főosztály vezetője. A válaszokból kiderül az is, hogy a kkv-k túlnyomó többsége (70 százalék) igyekszik a legmodernebb e-szolgáltatások igénybevételére.

A cégek számára a legfontosabb előny, hogy az e-szolgáltatások nagyon biztonságos megoldások, a cégek több mint háromnegyede vélekedik így. Ezt követően szinte megegyező arányban a költséghatékonyság, a kényelem, valamint az adatok könnyebb tárolhatósága a legfontosabb szempont. Érdekes, hogy a cégek mindössze 58 százaléka véli kiemelten fontosnak, hogy az e-szolgáltatások igénybevételével munkaerőt spórolhat meg, így tehát ez a legkevésbé hangsúlyos előny – mondta el Kovács Viktor Zoltán.


Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja