Amíg a nagy cégek 30 másodperc reklámidőért 5 millió dollárt fizettek a Super Bowl döntőjében, addig a Denver sztárja hatalmas ingyen hirdetéshez juttatta a sörös céget.

A profi amerikaifutball-bajnokság döntőjében a Denver Broncos megverte a Carolina Pantherst, ám az 50. Super Bowl fináléja szokás szerint nem csak a sportról szólt. A hirdetők tolongtak, 30 másodperc reklámért 5 millió dollárt sem sajnáltak.

A Denver sztárja, Peyton Manning nagy szívességet tett a Budweisernek, ugyanis az ünnepi mámorban kétszer is istenítette a sört, amelyet a CBS természetesen élőben közvetített. Az Apex Marketing Group Inc. azonnal kiszámolta, hogy időarányosan 3,2 millió dollárba (közel 1 milliárd millió forintba) került volna a Budnak, ha ezért is fizetnie kellett volna.

Nem mellékesen a Bud fizet eleget, hiszen az NFL egyik hivatalos szponzora. A sörös cég nem sokkal a döntő után egy közösségi portálon minden esetre sietett közzé tenni, hogy a játékos természetesen egy centet sem kap, ez most valóban ingyen reklám volt.

Peyton Manning a Forbes összesítése szerint évente 12 millió dollárt csak a szponzoraitól kap – közéjük tartozik a Buick, a Nationwide, a Papa John’s, a Gatorade és a DirecTV. Manninget imádják a szponzorai, szerintük az egyik legjobb arc, aki tudja, hogy spontán módon is mit kell tennie.

A Super Bowl előtt például Manning nyilván nem véletlenül Gatorade italt szürcsölt, míg a döntő után az első csókot a lelátón szurkoló pizza főnöknek, John Schnatternek dobdta.

Hogy visszakanyarodjunk a döntő sport részéhez is, nagy kérdés, hogy a 39 éves Peyton Manning folytatja-e pályafutását. A lefújás után néhány perccel az édesanyja és édesapja arról beszélt, hogy örülnének, ha a fiuk visszavonulna, de erről még nem született döntés. Ha megszületik, biztos azt is élő adásban közli a bajnok.