A fiatal családok magyar termékekkel való elérése, a hazai gazdaság erősítése egyaránt célja a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a PromoBox Kft. együttműködésében induló projektnek, a „Magyar Termék Csomagnak”. Márciustól tíz hónapon keresztül országosan 75 ezer újszülött családjához jutnak el a Magyar Termék védjegyet használó kis- és középvállalatok marketingkommunikációs anyagai, termékei.

Vedd a magyart, védd a hazait! – ez a fő üzenete a két magyar vállalkozás közös programjának. A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a PromoBox Kft. összefogásának köszönhetően 2018 folyamán  75 ezer újszülött családjához juttatnak el egy, a magyar termékeket népszerűsítő információs csomagot. Felelős vállalkozásként a PromoBox Kft. 2010-es alapítása óta kiemelt hangsúlyt fektet a magyar vállalkozások által forgalmazott termékek, szolgáltatások bemutatására, a hazai cégek megismertetésére, a magyar termékek fogyasztásának fontosságára, annak gazdaságélénkítő hatása miatt – írják közleményükben a vállalkozások.

Fejérdy Zsófia, a PromoBox Kft. tulajdonos ügyvezetője kiemelte: „Komoly felelősség eljutni valamennyi családhoz a születés pillanatában, hiszen a promóciós ajándékcsomaggal az információkon túl értéket is közvetítünk. Piacvezető családmarketinggel foglalkozó cégként folyamatosan keressük, hogyan tudnánk még több hasznos ajándékot átadni a családoknak. A Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel való együttműködésnek köszönhetően a BabaCsomagban a kiváló nemzetközi termékek mellett még több magyar terméket tudunk bemutatni. Hiszünk abban, hogy a hazai termékek népszerűsítésével a magyar gazdaságot erősebbé tudjuk tenni, miközben a fiatal családok vásárlási döntéseit is segítjük.”

A BabaCsomag 100 százalékos lefedettséggel valamennyi kórház szülészeti osztályán keresztül eljut a magyar családokhoz gyermekük születésekor. Tíz hónapon át a Magyar Termék Nonprofit Kft. által összeállított edukációs anyag és kéthavonta más magyarországi vállalat termékmintája is helyet kap benne a két cég összefogásának köszönhetően. „A Magyar Termék ma már több, mint védjegy. Márkanév, amelyet ismernek és keresnek is a vásárlók, és olyan közösség, amelynek cégei együtt, hatékonyan tesznek egymás jó hírnevének erősítéséért.” – hangsúlyozza Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft.  ügyvezetője.

A tizenkét éve alapított társaság védjegyei több mint 160 cég mintegy négyezer termékén, szolgáltatásán találhatóak meg. A védjegyek igazolják egy termék eredetét, garantálják a megbízhatóságot, a folyamatos ellenőrzést, a jogszabályoknak való megfelelést, különös tekintettel a fogyasztó korrekt tájékoztatását. A magyar termékek garantáltan a legjobbat nyújtják az egész család számára, hiszen hazai feldolgozással, lehetőleg hazai alapanyagokból készülő, ellenőrzött árucikkekről, szolgáltatásokról van szó. A tudatos vásárlók egy ilyen termék megvásárlásával a hazánkban működő vállalkozásokat és ezen keresztül a magyar gazdaság fejlődését is támogatják, a rövidebb szállítás miatt pedig a környezetet is óvják.

A Magyar Termék Nonprofit Kft. védjegyeit – a Budapesti Gazdasági Egyetem Marketing Intézetének 2017-es kutatása szerint – az áruk eredetére kíváncsi, azt megnéző fogyasztók 94 százaléka ismeri. Sőt: a kutatás szerint azon vásárlók 71 százaléka, aki megnézi az áru eredetét, a Magyar Termék védjegyes árut megbízhatóbb eredetűnek tartja a többi terméknél.