Felvásárolja a New Wave Media Group az Evomediát. A tranzakció eredményeként egyesül a legnagyobb hazai elérésű online cégcsoport értékesítési csapata és portfóliója, valamint az ötödik legnagyobb hazai online sales house. Az együttműködés 2018. január elsején lép életbe, az előkészítő munkálatok és a közös fejlesztések már zajlanak.

Nemzetközi és hazai trend, hogy erősödik a hirdetési piac koncentrációja. A nagy digitális szereplők közötti ilyen szoros együttműködésre azonban itthon még nem volt hasonló példa – idézi a közlemény Gazsó Gábort, az Evomedia kereskedelmi igazgatóját. Hangsúlyozta: választ és alternatívát fognak mutatni a hirdetőknek, hogy miért éri meg jobban náluk hirdetni, mint az egyre nagyobb teret hódító nemzetközi szereplőknél, így a Google, a Facebook, a Youtube, az Instagram vagy a Snapchat oldalán.

Matolcsy Ádám, a New Wave Media Group Zrt. tulajdonosa szerint az új, közös portfólió kivételes lehetőséget teremt mindkét fél számára: az Evomedia menedzsmentje, értékesítési tapasztalata és innovatív gondolkodása remekül ki fogja egészíteni a New Wave Media Group kreatív hirdetési megoldásait, a közös munka pedig rendkívül sok fejlesztésnek ad teret. 

A közlemény utal rá: az Evomedia által értékesített online hirdetési portfólió jelenleg havonta 3,4 millió embert ér el és 308 millió oldalletöltéssel rendelkezik, hozzá tartozik többek között az Árukereső, a Használtautó, az Autónavigátor, a Hírkereső, a Kapu, akárcsak a Sony-csatornák online oldalai, az Egyszervolt, a Mesetv, a Népszava, a Faktor, az Időjárás, a Bálintgazda, a Funzine, a TraffiHunter, a Harmonet, az Urban-eve, az Adó, a Jogászvilág, a Net.jogtar, a HG, a Múlt-kor, a Nyugdíjguru, a Gépnarancs, a Gondola, a Pcforum, a Prog, a Testbike, a Lánglovagok, a Konyhamester, a Morzsafarm, a Képtelenség, a Zene, a Videosmart, a Kertvarázsmagazin, a Nőinetcafé, a Cafepress oldalak, továbbá az az Optimusz, a Massmail, az Ego-media, a Targetmax, az Utazók és a Lépéselőny eDM adatbázisok.

A New Wave Media hálózata havonta 4,4 millió felhasználót szólít meg és 453 millió oldalletöltést generál. Hozzá tartozik az Origo, a Freemail, a Life.hu, a Videa, a Köpönyeg, a Travelo, a Reblog, a Welovebudapest, a Welovebalaton, a Szeretlekmagyarország, a Menetrendek, a VS.hu, a She.hu, a Newsfeed, az Üzletrész, az Origo Sport, a GP Hírek, a Hirado.hu, a Mediaklikk.hu, az M4sport.hu, a Tvpaprika, a SportTV, a Paramount Channel, a Minimax, a Nickleodeon, a Comedy Central, a MusicTV, a LifeTV, az Ozone TV, a Pcguru, a Soroztajunkie, a Szoftverbázis, a Sztaki Szótár, a Kvízpart, és az Adnetwork további 45 weboldala, valamint az Optimail eDM adatbázis. (MTI)