2017. május 18. csütörtök, 12:28
turizmus, idegenforgalom, Canon, fotózás
Új európai márkastratégiát jelentett be a japán Canon márka, melynek legfontosabb eleme, hogy mind az amatőr, mind a profi fotós felhasználók körében a fiatalabb célcsoportok felé nyitnak.

A „Live for the story” címmel futó új kampány 19 európai piacon indult el, és része egy Instagram-pályázat is – olvasható a Kreatív Online-on.

Az új márkastratégia egyik fő üzenete a fogyasztók felé, hogy örökítsék meg a legfontosabb pillanatokat az életükben, és mutassák meg a világnak azokat, mindegy, hogy profi vagy hobbifotósról van szó.

A kampány része egy Instagram játék is. A Canon olyan jelentkezőket keres, akik szívesen eltöltenének egy évet a világ különböző pontjain, majd az élményeiket 365 történetben osztanák meg.

A pályázat nagykövetének a Canon leszerződtette Zoe Kravitz színésznőt, énekest és modellt, ő bírálja majd el a pályázatokat.

A nyertes egy évet tölthet el a közlemény megfogalmazása szerint az örök nyárban a világ különböző pontjain, hogy ott összegyűjtsön 365 inspiráló történetet.

Jelentkezni egy emlékezetes nyári sztori megosztásával lehet.


Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja