A Fashion Days divatportál 50,15 millió eurós bevételt ért el tavaly, 17 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. Idén a forgalom 50 százalékos növekedésére számítanak.

A webshop három országban – Magyarország, Románia, Bulgária – van jelen, teljes forgalmának 60 százalékát a román piac hozza, a fennmaradó 40-et a bolgár és a magyar együttesen – derül ki a társaság közleményéből. A cég összesen mintegy 500 alkalmazottat foglalkoztat. A Fashion Days 2015 óta az eMAG csoport tagja.

Az idei bevételhez jelentősen hozzájárulhat a portál egyik legnagyobb szezonális leárazása, a júniusi rendkívüli nyári akcióban az összes hazai megrendelés összege elérte a 102,3 millió forintot – közölték. Bár a tavaly 10 százalékkal nőtt a férfi vásárlók száma, még mindig a nők teszik ki a 4 millió Fashion Days vásárló 65 százalékát, és a nőket vonzzák inkább az akciók is.

A júniusi akció során a megrendelt termékek 55 százaléka női, 27 százaléka férfi, 10 százaléka gyermek és 8 százaléka uniszex darab volt. A legnépszerűbb termékkategória a ruházat (54 százalékkal), ezután következnek a lábbelik (29 százalékkal), a táskák és kiegészítők (8 százalékkal), a karórák (5 százalékkal) és végül a lakberendezési tárgyak (4 százalékkal). (MTI)