IT
2016. december 23. péntek, 13:15
chatbot, applikáció, kommunikáció, kiskereskedelem, internet
Egyre több szolgáltatás chatboton érhető el appok helyett. Hamarosan naponta fogunk robotokkal beszélgetni a neten.

Napi ügyeinket, bevásárlásainkat vagy akár a jegyfoglalásainkat is egyszerű üzenetekkel, pillanatok alatt intézzük majd el intelligens algoritmusokon keresztül - írja a medicalonline.hu.

Míg pár évvel ezelőtt sokan mobilappok fejlesztésében látták a jövőt, most a platform-független üzenetküldés van nyerőben. Újabb és újabb appok letöltése helyett elég csak ráírni például Facebook Messengeren a szolgáltatókra, boltokra vagy a kedvenc márkánkra a vásárláshoz.

Új funkciót kap az üzenetküldés: a különböző csetprogramok térhódítása töretlen, ma már nem csak az egyéb appok használatát előzik meg, hanem magát a közösségi média appokét is.

Épp ezért vonzó sokaknak a lehetőség, hogy új app letöltése és regisztrálás helyett egyszerűen csak üzenetben intézzék azt, amihez eddig külön-külön appok kellettek. Hazánkban elsők között a főként fiatalok körében népszerű Ma este Színház! last minute színházjegy portál készített csetbotot: elég okostelefonról ráköszönni a Ma este Színház! oldalára Messengeren, és percek alatt egyszerűen „beszélgetve” már meg is vehetjük az esti félárú színházjegyet. 

Egyes szakértők szerint a chatprogramok lesznek az új böngészők, a chatbotok pedig az új weboldalak. Hogy így lesz-e, az kérdés, ám biztos, hogy a botok gyorsan fejlődnek, és lehetővé teszik, hogy a cégek a drága és időigényes appfejlesztés helyett gyorsan és könnyen elérjék a vásárlóikat.


Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja