2018. szeptember 26. szerda, 13:00
Cordia, lakásfejlesztés, Instagram, fotópályázat, marketing
Rizsavi Tamás fotóblogger együttműködésével Instagram-versenyt indított Magyarország vezető lakásfejlesztője, a Cordia.

A „Budapest régi és új arcai” témájú Instagram-fotópályázatban az Instagramra feltöltött, #budapestreborn és #cordiaotthonok hashtagekkel posztolt képekkel lehet részt venni szeptember 18. és október 14. között – írja a Kreatív Online

A pályázat apropója, hogy a Lengyelországban is számos lakóingatlan-építési projekttel jelen lévő Cordia idén ősszel nyitja meg értékesítési irodáját Varsóban, és ebből az alkalomból ott is hasonló fotópályázatot hirdetett.

„A hazai újlakáspiac meghatározó szereplői között nem megszokott, hogy a hagyományos csatornákon túlmutató aktivitásokkal szólítsák meg a közönségüket, de mi hiszünk abban, hogy időről-időre érdemes kipróbálni új eszközöket is” – mondta Szili Tímea, a Futureal-csoport marketingvezetője.

Fotó: Szerdahelyi Csaba (a képpel a szerző nem kíván pályázni)


Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja