2018. május 2. szerda, 08:58
idegenforgalom, turizmus, szállodavállalat, Marriott, lakáskiadás
A világ legnagyobb szállodavállalata, a Marriott 6 hónapos próba periódusra megpróbálkozik a lakáskiadási piacon is.

A Marriott méreteihez képest kis léptékben és óvatosan vág bele a kísérletbe – írja a turizmus.com.

Mostantól 200 lakást kínálnak Londonban, együttműködve a Hostmaker lakáskiadó vállalkozással. A lakásokat egyik saját, létező brandje, a Tribute Portfolio alatt kínálja.

Az általuk kiválasztott és egyenként ellenőrzött lakásban ugyanazt a szolgáltatási színvonalat (design, biztonság, house keeping, 24 órás telefonos concierge szolgálat stb.) élvezhetik a vendégek, mint a hotelekben.

A Marriott az egy- vagy két hálószobás, londoni lakásokért éjszakánként mintegy 200-250 angol fontot számol majd.


Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja