A Magyar Turisztikai Ügynökség idei őszi, belföldi forgalomélénkítő kampánya már az új digitális platformon indult el.

A platform középpontjában a hellomagyarorszag.hu weboldal áll, amelyen okostelefonra is optimalizált, térkép alapú digitális felületet hoztak létre, amelyen helyzetjelző pontok jelölik a látnivalókat, élménylehetőségeket. Ebbe a közönséget is bevonják: bárki feltölthet olyan belföldi látnivalót, élményt, amelyet ajánlana másoknak is.

Az oldalon a térképen túl részletes információk találhatók a kulturális, természeti látnivalókról, a gasztronómiáról és a borkultúráról. A belföldi kampány új szlogenje: Mondj egy jó helyet, találj egy még jobbat!

Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója a közlemény szerint elmondta: szeretnék elérni, hogy minél többen mutassák meg, osszák meg kedvenc helyeiket. Magyarországon több olyan felfedezésre váró program, élmény, táj van, amiket érdemes minél több embernek megismernie, akár egynapos kiránduláson, egy hétvégi kikapcsolódás vagy egy hosszabb utazás alkalmával.

A kampányban az MTÜ együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével, a csatlakozó partnerek Helló ősz! néven speciális ajánlatokkal, kedvezményekkel várják a látogatókat.