Az allas.hu két kampányvideójában az önéletrajz helyett a képességekre helyezi a hangsúlyt.

Az allas.hu-t 2017-ben indította el négy hazai marketingszakember azzal a céllal, hogy a hazai álláspiacon teremtsen átlátható és hatékony eszközt a munkaadóknak és munkakeresőknek – olvasható a Kreatív Online-on.

A legfrissebb statisztikák szerint Magyarországon ötvenezernél is több betöltetlen állás van, és átlagosan 18 hónapot kell várni arra, hogy valaki új állást találjon. Ez a szám az elmúlt években sosem volt ilyen magas. A fiatalok külföldre áramlásával félő, hogy egyre kevesebb lesz a megfelelő képzettséggel rendelkező munkavállaló.

A helyzet riasztónak tűnik, mégis elképzelhető, hogy egy formabontó megoldás segíthet összehozni álláskeresőt és állást ajánlókat a piacon. Az allas.hu portálon önéletrajz helyett a képességek és a tapasztalatok alapján találhat egymásra a két oldal – olvasható a projekt közleményében.