A Vodafone-nál a 2009-ben útjára bocsátott „Power to you” szlogen helyét átveszi a „A jövő izgalmas. Ready?”.

„Nyolc év után változunk, azért mert a világ és az emberek is változnak” – mondta Carra Anita, a Vodafone Magyaroroszág lakossági üzletágáért felelős vezérigazgató-helyettese.

Az új szlogen a digitális változásokra reflektál – a Vodafone alapelve, hogy pozitívan áll a jövőhöz – írja a Kreatív Online.

Ahogy Carra Anita megjegyezte, a „Ready?” (ezt a többi országban sem fordították le), nemcsak a „készen állsz?”-t jelenti, hanem invitálást is kifejez, hogy „menjünk együtt”. 

Letisztultabb lett a cég logója is, eltűnt belőle a 3D-hatás, de egyben fel is nagyítják az idézőjelet, amivel a szándék szerint jobban középpontba helyezik az új üzenetet.

A 36 országot érintő új márkastratégiát a cég 33 éves történetének legnagyobb reklámkampányával vezetik be.