Kifejezetten a kis- és középvállalkozások számára tervezett egyszerű dokumentumkezelő rendszer, a Cloud Portal Office új verzióját mutatta be a Sharp.

A Cloud Portal Office lehetővé teszi a kkv-k számára, hogy költséghatékony módon digitalizálják a papíralapú adminisztrációs feladatokat és automatizálják az adatfolyamatokat – írja a ComputerWorld.

Az ilyen jellegű automatizálás, amely időt takarít meg és növeli a termelékenységet, korábban csak a nagyobb vállalatok számára volt elérhető drága megoldások használatával.

Számos üzleti adminisztrációs feladat még mindig papíralapú, vagy vegyes, azaz papíron és digitális formában tárolt adatokat foglal magában. Ez időigényes, fáradságos és magas emberi hibaszázalékot rejt magában.

A Sharp által elvégzett egyik kutatásból kiderült, hogy az európai irodai dolgozók 31 százaléka negatívan jellemezte munkakörnyezetét, mivel túl sok időt töltenek „unalmas” adminisztrációs feladatokkal.