2018. február 16. péntek, 17:04
Románia, turizmus, idegenforgalom, marketing, országimázs
Románia a közép-kelet-európai térség egyetlen országa, amelyet már nem népszerűsítenek katalógusaikban a nagy német utazásszervező cégek: a TUI és a Neckerman után a Dertour is letett az itteni célpontok megjelenítéséről.

A katalógusokat kiadó cégek arra panaszkodtak, hogy a romániai hatóságok nem működnek velük együtt az ország népszerűsítésében, abban, hogy Romániát jó fényben tüntessék fel a németek szemében – írja a Krónika.

A bukaresti turisztikai minisztérium inkább olyan országokból próbál turistákat csábítani, mint India, Szingapúr vagy Málta.

Romániába Németországból és Izraelből érkezik a legtöbb turista, ezért is visszás, hogy a román kormány épp ebben a két országban nem népszerűsíti erőteljesen a turisztikai kínálatát – mondta Herman Rosner, az Utazási Irodák Országos Szövetsége vezetőtanácsának tagja.

Európában Németország a legnagyobb turistakibocsátó ország, a piacon nagy versengés folyik a német turistákért, a román kormánynak viszont nincs hivatalos országreklámja Németországban.

A Turisztikai Világszövetség előrejelzése szerint 2020-ra Kelet- és Közép-Európa lesz az egyik legvonzóbb turisztikai célpont.


Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja