Ébredésre hangolva szlogennel új ízvariánsát népszerűsíti a Nescafé a HPS és a Kinopravda filmjével.

A Nescafé 3in1 portfóliója új ízvariánssal, a Sweet & Creamy-vel bővült 2018-ban – írja a Kreatív Online.

Az új termékkel a kávémárka azt a fiatal generációt célozza, amelyik számára a kávéfogyasztás nem annyira funkcionális, inkább a közösségről és az élményszerzésről szól.

A márka olyan imázsfilm megalkotására kérte fel a HPS csapatát, amely szakít az eddigi brandkommunikációval.

A kreatívkoncepció megalkotásánál két fő szempontot tartottak szem előtt. Egyrészt érzékeltetni szerették volna a termék „krémesen édes” jellegét, másrészt a Z generáció tartalomfogyasztási elvárásainak is meg akartak felelni.

A metszéspontot a YouTube-on gomba módjára szaporodó és nagy nézettségű ASMR videókban találták meg.