2017. december 4. hétfő, 14:00
Procter&Gamble, marketing, márkahűség
A márkáinknak megvan arra a lehetőségük, hogy a fogyasztóink számára igazán fontos témákban indítsanak párbeszédet – mondta Malgosia Rokita, a Procter&Gamble közép-európai régiójáért felelős marketingvezetője.

Az a legfontosabb, hogy a márkák olyan üzeneteket közvetítsenek, amelyek közel állnak a fogyasztóhoz, mind gondolkodásbeli, mind érzelmi szempontból, egyúttal igazak és eredetiek – mondta Malgosia Rokita, a Procter&Gamble közép-európai régiójáért felelős marketingvezetője a Kreatív Online-nak.

Malgosia Rokita Budapesten, a Nyitottak vagyunk kezdeményezés OPEN Conference című nemzetközi konferenciáján tartott előadást. Mint mondta: náluk a fogyasztók állnak mindennek a középpontjában. Nemcsak a termékeken keresztül szeretnék kiszolgálni őket, hanem olyan széleskörű témákkal is, amelyek iránt a P&G szintén elkötelezett.

A Procter&Gamble a márkáival naponta 5 milliárd embert ér el, jelentős részben nőket. Fontosnak tartják, hogy odaálljanak olyan fontos ügyek mellé, mint a nemek egyenlősége, valamint a nők és lányok önbizalma. Erről szól több kampányuk, például az Always Like a Girl kezdeményezés is.

Magyarországon elindítottak egy pubertás korban lévő lányoknak szóló edukációs kampányt. Az édesanyákat és lányaikat országszerte olyan hasznos információkkal látják el, amelyek segítik a pubertáskorról való kommunikációt.

A kommunikációs szakember szerint a millenniumi generáció hamarosan a népesség még nagyobb részét teszik majd ki és még hangsúlyosabb döntéshozó erővé válnak: a millenniumi generáció alakítja a vállalatok működését.


Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja