Egy éve a Sea Hero Questtel 9, idén a Gorillaz együttessel futott kampánnyal 4 oroszlánt nyert a Cannes-i reklámfesztiválon a Deutsche Telekom. A projektekben most is részt vettek a Magyar Telekom szakemberei.

A négy oroszlánt nyert idei kampány egy AR-alkalmazásra épült: a The Lenz bármilyen magenta színre irányítva Gorillaz tartalmakat jelenít meg kiterjesztett valóság formájában – írja a Kreatív Online.

A szakmai zsűri leginkább azt értékelte, hogy mennyire kreatív és integrált módon sikerült összekötni az outdoor jelenlétet a digitális megoldásokkal – mondta Juhász Péter Tibor.

A Magyar Telekom lakossági kommunikációs vezetője azt is elmesélte, hogy az anyacégnél három évvel ezelőtt határozták el, hogy kampányaikkal erősebben szeretnének jelen lenni a fesztiválokon.

A Sea Hero Questhez hasonlóan az idei kampány is nemzetközi projektként futott, amelyben Magyarország az egyik kiemelt ország volt, a kampány nemzetközi csapatában magyarok is dolgoztak.