2018. június 11. hétfő, 13:02
Médiaunió, marketing, reklám, élelmiszeripar, agrárium
„A Hazai minden előtt!” címmel indít társadalmi célú kampányt a Médiaunió Alapítvány. Ezzel járulnának hozzá a magyar élelmiszerek iránti vásárlási kedv növeléséhez.

A Médiaunió 2018. évi társadalmi célú kampánya segíti a magyarokat a boltokban hozott döntésük jelentőségének felismerésében – írja a Kreatív Online.

A gyártókat arra biztatják, hogy vállalják a pluszköltségeket a származási hely feltüntetésével.

A Médiaunió szerint a mai magyar élelmiszerpiacot elsősorban az árverseny uralja. Ugyanakkor egyre növekszik azoknak a vásárlóknak a száma, akik az ár mellett a származási hely szerint is válogatnának a termékek között.

A gyártók sokszor csak akkor tüntetik fel a származási helyet, ha ettől a termék iránti kereslet növekedése várható a magasabb ár ellenére is.

A Mádiaunió szerint minél többen keresik a hazai gyártású élelmiszereket, annál nagyobb valószínűséggel írják majd rá a gyártók, hogy ezt a terméket Magyarországon állították elő.


Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja