2017. november 8. szerda, 15:30
turizmus, vendéglátás, MTÜ, Márton-nap
A hagyományok újjáélesztése, szélesebb körben való megismertetése érdekében a Magyar Turisztikai Ügynökség meghirdette a Szent Márton-napi Libalakomát népszerűsítő kampányát.

Legújabb kampányunk, a Szent Márton-napi Libalakoma, amelynek célja a magyar liba becsületének helyreállítása – mondta Guller Zoltán az MTÜ vezérigazgatója.

A Magyar Turisztikai Ügynökség országos felhívásához több száz étterem csatlakozott. A kampány keretében a vendéglátóhelyek a liba köré építik fel menüajánlataikat, emellett fókuszba helyezik a helyi, évszakra jellemző alapanyagokat, valamint az újborokat – írja a turizmus.com.

Az ügynökség egy ernyőt biztosít azon programoknak és ajánlatoknak, amelyek a november 11-i ünnepkörhöz kapcsolódnak. Az MTÜ felhívására jelentkező vendéglátóegységeket és kínálatukat a hellomagyarorszag.hu weboldalon gyűjtik össze és teszik közzé.


Cég és szolgáltatás kereső
Twitter megosztás Google+ megosztás
A szerkesztő ajánlja